Пра курсы
ГАРАДЫ :

| Тэма: Вэб дызайн

04.12.2019
СЛОЎНІК Вэб дызайн

Слоўнік да заняткаў па тэме “Вэб дызайн”

word70 СПАМПУЙЦЕ РАЗДАТКУ Ў WORD

Web-дызайн?

 Інтэрфейс – «агульная мяжа» паміж асобнымі сістэмамі, праз якую яны ўзаемадзейнічаюць.

 User Centered Designдызайн, арыентаваны на карыстальніка, на яго патрэбы і звычкі.

 UX (User Experience / Досвед карыстальніка)тое, як карыстальнік узаемадзейнічае з інтэрфейсамі: якія ў яго звычкі, чым часта карыстаецца, яго пол, узрост, сацыяльная прыналежнасць і г.д.

 UI (User Interface / Карыстальніцкі інтэрфейс) – тое, як выгладае наш інтэрфейс, якога колеру, памеру і г.д. будуць яго асобныя элементы.

 Факальная кропка – галоўнае ў дызайне, за што чапляецца вока.

 Ментальная мадэль – заснаваны на папярэднім досведзе спосаб разумення, які існуе ў чалавека і накіроўвае яго дзеянні.

Эрганоміка – распрацоўка інтэрфейса з улікам анатоміі чалавека.

 Дыялогі з сістэмай – зваротная сувязь на ўсе дзеянні карыстальніка.

UX-апытанка – апытанне, галоўная мэта якога дазнацца, якія патрэбы маюць і як жывуць людзі, якія могуць стаць карыстальнікамі нашага інтэрфейса.

 Мэтавая аўдыторыя – гэта сапраўдныя людзі, якія задавальняюць тую патрэбу, якую вырашае ваш прадукт або паслуга. Ваш кліент.

 Персона – у дызайне «персона» вызначаецца як апісанне выдуманага чалавека ў межах пэўнай мэтавай аўдыторыі.

 

Тэставанне – выяўленне на практыцы, ці атрымалася дызайнеру зрабіць “інтуіцыйна зразумелы” інтэрфейс.

 

 

Партнёр — menu.by
Партнёр — Кафэ “Грай”
Партнёры — Кісларод
Партнёр — Цэнтр Кола
Партнёр — Сувеніры пра Беларусь
Партнёры — Трэці Сектар
Партнёр — Падароск
Партнёр — Будзьма
Партнёр — Viapol
Партнёр А-100
Кнігарня Логвінаў
Партнёр — Velcom па-беларуску
Партнёр — Лятучы ўніверсітэт
Партнёр — Галерэя Ў
Інфапартнёр — kniharnia.by
Інфапартнёр — Новы час
Інфапартнёр — СВАЕ.БЕЛ
Інфа-партнёр — Разам
Інфа-партнёр knihi.by
Інфа-партнёр tuzin.fm
Інфапартнёры — ЭўраБеларусь
Інфапартнёры — Радыё Рацыя
Інфапартнёры — Нашыя Дзеткі
Інфапартнёр — Белсат