Пра курсы
ГАРАДЫ :

| Тэма: Рэклама

17.03.2015
СЛОЎНІК Рэклама

Брэнд, вірусная рэклама, нэймінг…

Рэклама – інфармацыя пра аб’ект рэкламавання , якая распаўсюджваецца ў любой форме пры дапамозе любых сродкаў, скіраваная на прыцягненне ўвагі да аб’екта рэкламавання, фармаванне ці падтрыманне грамадскага інтарэсу да яго і/або яго прасоўванне на рынку

Рэкламадаўца

Вытворцы (стваральнікі) рэкламы, рэкламісты

Спажыўцы рэкламы: гледачы, слухачы, чытачы і г.д.

Мэтавая аўдыторыя

Замовіць рэкламу

Брыф (тэхнічнае заданне)

Рэкламны слоган – запамінальная фраза, якая выказвае сутнасць рэкламнага паведамлення

Нэймінг – распрацоўка назваў тавараў і паслуг, рэкламных акцый і слоганаў

Брэнд – таварны знак, гандлёвая марка

Рэбрэндынг – перамяненне брэнда

Тэлевізійная рэклама

Рэкламны ролік

Прайм-тайм – самы “гарачы” час на тэлебачанні, калі яго глядзіць найбольшая колькасць людзей

Радыйная рэклама

Эквівалентны ўзровень гуку – сярэдняе значэнне сілы гуку

Газетная рэклама

Сацыяльная рэклама

Рэкламны блок (модуль)

Абвестка

Вонкавая рэклама – змяшчаецца на фасадах будынкаў, спецыяльных канструкцыях і ў падземных пераходах

Білборд (часам называюць “бігборд”, гэта ўзнікла ад імя канкрэтнай фірмы Big Board)

Контррэклама – інфармацыя, якую распаўсюджвае рэкламіст у выніку неналежнай папярэдняй рэкламы (гэта вырашае дзяржаўны орган)

Мультымедыйная рэклама – створаная пры дапамозе праграмна-тэхнічных сродкаў (гук, відэа, фота, тэкст, графіка, анімацыя, гукавыя эфекты і г.д.)

Неналежная рэклама – падманлівая, несумленная ды іншая рэклама, створаная з парушэннем заканадаўства

Аб’ект рэкламавання – тавар, праца, паслугі, арганізацыя і г.д., якія рэкламуюцца

Плошча рэкламы – велічыня паверхні, спецыяльна прызначанай і/або скарыстанай для змяшчэння/распаўсюду рэкламы

Рэкламная дзейнасць – праектаванне, стварэнне і распаўсюд рэкламы

Рэкламная гульня – дзейнасць, скіраваная на стымуляванне продажаў, якая забяспечвае розыгрыш прызоў між удзельнікамі гульні.

Слабаалкагольны напой – напой (за выключэннем кісламалочных напояў, кваса і піва) з аб’ёмнай доляй этылавага спірту ад 0,5 да 7 адсоткаў

Вірусная рэклама – метад вельмі імклівага распаўсюду рэкламы, дзе за кошт яе крэатыўнасці распаўсюд адбываецца праз саміх спажыўцоў

Партнёр — menu.by
Партнёр — Кафэ “Грай”
Партнёры — Кісларод
Партнёр — Цэнтр Кола
Партнёр — Сувеніры пра Беларусь
Партнёры — Трэці Сектар
Партнёр — Падароск
Партнёр — Будзьма
Партнёр — Viapol
Партнёр А-100
Кнігарня Логвінаў
Партнёр — Velcom па-беларуску
Партнёр — Лятучы ўніверсітэт
Партнёр — Галерэя Ў
Інфапартнёр — kniharnia.by
Інфапартнёр — Новы час
Інфапартнёр — СВАЕ.БЕЛ
Інфа-партнёр — Разам
Інфа-партнёр knihi.by
Інфа-партнёр tuzin.fm
Інфапартнёры — ЭўраБеларусь
Інфапартнёры — Радыё Рацыя
Інфапартнёры — Нашыя Дзеткі
Інфапартнёр — Белсат